Reménytelen romantikus

Ez a blog rólam szól! Egy Reménytelen romantikus, majdnem húszéves, nem teljesen komplett, sem egészséges férfiról! Ezt az oldalt amolyan naplónak használnám, de úgy hogy mindenki tanulhasson belőle! Most kérek elnézést mindenkitől akit beleírok, nem fogok elmondani semmi titkukat! A titok az titok! De a sajátjaimat leírom, röhögjetek ki, ha akartok, nem érdekel! A VILÁG TÉMÁIRÓL: BITLAME.EXTRA.HU

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Eva.Katus: Aszondja szóljak hozzá... és ha nem???? Na akkor mi van???!! (2008.04.17. 13:33) Ím az újdonságok!
  • Remény: Pablo Casals: Te vagy a csoda "Életünk minden másodperce az univerzum új és egyedülálló pillanat... (2008.04.03. 11:41) Az 1. jókívánság
  • Remény: Kedves Gyermekem ... Ha eljön majd a nap, amikor már öregnek látsz, pedig még nem is leszek az,... (2008.04.02. 12:26) Az 1. jókívánság
  • EeZ: Mindenki itt van aki számít!! (2008.03.26. 21:30) A tökéletes nő!
  • Eva.Katus: Khm.... elnézést, elnézést.... *censored* Ennyi.... (L)Cicafiú(L) (2008.03.26. 21:27) A tökéletes nő!
  • Utolsó 20

Vista vagy XP?

2008.03.15. 01:49 | EeZ | Szólj hozzá!

Hát a mai nappal újratelepültünk! A laptopom én ÉN! XP-re tértem vissza, de csak is egy
játék miatt!
SCREAMER 4X4






Nekem nagyon tetszik és egy jó játék ajánlom mindenkinek! VISTA-n nem fut :D:D
(Vagyis fut... csak szerencsétlenkedni kell a videókártya miatt)
Jah és magyar fejlesztés! A RÁBA nem retusált! :D

Drága szívem, sajnálom, hogy nem voltam ma netközelben, mert nem igazán tudtam hol áll a fejem! Sikerült telefont szereztem, küldtem is jóéjt 'sömit', remélem nem keltettelek fel!
Holnap MSN vagy felhívlak!

Nagyon, nagyon szeretlek és imádlak!

Mit is írhatnék?!?!
Voltam ma itt és ott, telefont is intézni havernál! Utólag is köszi...
XP-t telepíteni! Te meg a másik köszi...

Tanulósnak, filmvágósnak, szomorkásnak ígérkezik ez a hétvége!

JAH! MOST NÉZEM, HOGY A HOLNAP AZ MÁR MA! FENTIEKBEN HOLNAP=MA! MA=TEGNAP!
:D:D:D

Dinka vagyok tudom!

A bejegyzés trackback címe:

https://csandazoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr56381630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása