Reménytelen romantikus

Ez a blog rólam szól! Egy Reménytelen romantikus, majdnem húszéves, nem teljesen komplett, sem egészséges férfiról! Ezt az oldalt amolyan naplónak használnám, de úgy hogy mindenki tanulhasson belőle! Most kérek elnézést mindenkitől akit beleírok, nem fogok elmondani semmi titkukat! A titok az titok! De a sajátjaimat leírom, röhögjetek ki, ha akartok, nem érdekel! A VILÁG TÉMÁIRÓL: BITLAME.EXTRA.HU

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Eva.Katus: Aszondja szóljak hozzá... és ha nem???? Na akkor mi van???!! (2008.04.17. 13:33) Ím az újdonságok!
  • Remény: Pablo Casals: Te vagy a csoda "Életünk minden másodperce az univerzum új és egyedülálló pillanat... (2008.04.03. 11:41) Az 1. jókívánság
  • Remény: Kedves Gyermekem ... Ha eljön majd a nap, amikor már öregnek látsz, pedig még nem is leszek az,... (2008.04.02. 12:26) Az 1. jókívánság
  • EeZ: Mindenki itt van aki számít!! (2008.03.26. 21:30) A tökéletes nő!
  • Eva.Katus: Khm.... elnézést, elnézést.... *censored* Ennyi.... (L)Cicafiú(L) (2008.03.26. 21:27) A tökéletes nő!
  • Utolsó 20

A tökéletes nő!

2008.03.25. 22:00 | EeZ | 3 komment

Most nem érzelgés, semhatalmas nyáltenger, a Cicalány nem szereti!

Szóval, nem is tudom hol kezdjem! Ja mellesleg Ő van a képen! ;)
Azt hiszem - Nem hiszem, tudom! - megtaláltam azt a gyöngyszemet a tengerben amit mindig is kerestem, mellette az lehetek aki vagyok, úgy szeret, ahogy vagyok! Tudjátok olyan vagyok, mint Superman, nekem is vannak titkaim! Imád engem, a titkaimmal együtt, ha megengeded, hogy idézzek: "Te a titkaiddal vagy te, és én így szeretlek, ha nem lennének, nem is lennél te!" Egyszerűen hihetetlen! A reménytelen romantikus, talált magának egy párt, aki imádja! Hát nem tök jó! Frenetikus! (jólvanna, nem dobálódzok nagy szavakkal!)
Hogy is fogalmazzak?! Megtalálta magát két ember, aki nem akarja egymást elengedni! Pedig csináltam már pár dolgot amiért megharagudhatott volna, de Ő más, nem tette! Napról napra jobban szeretjük egymást!
Nem, nem szenvedek izlésficamban! Gyönyörű, okos és kockább mint én... ;) Na jó nem! Csak néha olyan dolgokat csinál, hogy elszégyellem magam, hogy butus vagyok! De imádom, szeretem! Aranyos... (Eddig áradoztam ;) )

Amúgy ma eljött hozzám, és nagyon szép napot töltöttünk együtt... nekem azért sikerült a végét, kicsit megkeserítenem... Sajnálom! DE ezt a témát lezártuk! Élvezni fogom, hogy együtt vagyunk és tudom, hogy amit adok az neked a legjobb és tudd, hogy szívből jön!

Szeretlek Cicalány!

A bejegyzés trackback címe:

https://csandazoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr100396665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolee 2008.03.26. 21:17:27

Kedves druszám! :D
Látom nagyon megy a turbékolás. Jó ezt látni, ez már kijárt neked, barátom. :)
Csinos kis barátnőd van. ;)

Z.

Eva.Katus 2008.03.26. 21:27:52

Khm.... elnézést, elnézést....

*censored*


Ennyi.... (L)Cicafiú(L)

EeZ 2008.03.26. 21:30:13

Mindenki itt van aki számít!!
süti beállítások módosítása